Novosti

Obavijest za korisnike iz kategorije ''koja nije kućanstvo'' te usluge odvoza miješanog komunalnog otpada ''po pozivu''
3. ožujka 2025. Komentari - 0
Zakon o gospodarenju otpadom jasno i nedvojbeno propisuje opću obvezu odvojenog sakupljanja otpada pa je stoga svaki posjednik otpada odnosno korisnik usluge dužan odvojeno od miješanog komunalnog otpada predavati: opasni otpad, otpadni papir, metal, plastiku, staklo, glomazni otpad, građevni otpad i otpad koji sadrži azbest, otpadnu ambalažu, otpadna ulja, otpadne baterije i akumulatore, otpadni
Nabavljen novi kombinirani radni stroj
12. veljače 2025. Komentari - 0
U IVKOM d.d. ovih je dana stigao novi radni stroj. Putem financijskog leasinga na rok otplate od 36 mjeseci nabavljen je novi kombinirani radni stroj proizvođača JCB 4 CX 4,8 Pro. Vrijednost stroja sa svim troškovima leasinga iznosi 124.259,68 EUR-a bez PDV-a.
Reciklažno dvorište Ivanec - radno vrijeme
30. prosinca 2024. Komentari - 0
Reciklažno dvorište Ivanec 31.12.2024. raditi će od 7 do 12 sati.

Pristup informacijama

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija koje posjeduje raspolaže ili nadzire Ivkom d.d. uređeno je Zakonom o pravu na pristup informacijama (NN broj 25/13, 85/15).

Zakonom se propisuju i načela prava na pristup informacijama, izuzeci od prava na pristup te postupak za ostvarivanje i zaštitu prava na pristup informacijama. Cilj Zakona je omogućiti i osigurati informaciju fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti, sukladno Zakonu.

Pravo na informaciju ostvaruje se podnošenjem zahtjeva Ivkom-u d.d.. Ukoliko se zahtjev podnosi pisanim putem potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za pristup informacijama kojeg možete poslati:

  • na adresu: Ivkom d.d., Vladimira Nazora 96b, 42240 Ivanec
  • na broj faksa: 042 781 307
  • donijeti osobno u poslovne prostorije Ivkom-a u urudžbeni zapisnik,
  • na adresu elektroničke pošte: ivkom@ivkom.hr

Službenik za informiranje: Srečko Kramarić, dipl.ing.

Za dodatne informacije molimo nazovite službenika za informiranje na broj telefona 042 770 570, ili kontaktirajte putem e-mail adrese:srecko.kramaric@ivkom.hr

Prilikom podnošenja zahtjeva nije potrebno platiti upravnu niti sudsku pristojbu.

Ivkom d.d. ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije. Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.

Kriterij za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije objavljeni su u Narodnim novinama broj 12/14, od 31. siječnja 2014. godine, a stupaju na snagu 8 dana od dana objave.

Kriteriji za određivanje naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacija

Izvješća:

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2024. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu.

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2015. godinu

Planovi:

Godišnji plan rada službenika za informiranje za 2025. godinu

Godišnji plan rada službenika za informiranje za 2024. godinu

Godišnji plan rada službenika za informiranje za 2023. godinu

Godišnji plan rada službenika za informiranje za 2022. godinu