OBAVIJEST KORISNICIMA JAVNE USLUGE SAKUPLJANJA KOMUNALNOG OTPADA

Poštovani korisnici,


obavještavamo Vas da od 1. siječnja 2026. godine dolazi do promjene cijene javne usluge sakupljanja komunalnog otpada na području gradova Ivanca i Lepoglave te općina Maruševec, Bednja, Klenovnik i Donja Voća. Promjena cijena uvjetovana je usklađenjem sa zakonskim propisima, inflacijom te povećanjem operativnih i fiksnih troškova poslovanja. Nova cijena javne usluge bit će obračunata na računima koje ćete primiti u veljači 2026. godine za mjesec siječanj 2026.

Novi cjenik javne usluge sakupljanja komunalnog otpada

Cijene su jedinstvene za svih šest jedinica lokalne samouprave i razlikuju se prema kategoriji korisnika:

1. Za korisnike – kućanstvo:

  • CMJU (cijena minimalne javne usluge – fiksni dio): 14,50 € (bez PDV-a)
  • JCV (jedinična cijena prema volumenu spremnika za miješani komunalni otpad 120 L – varijabilni dio): 3,50 € po jednom preuzimanju spremnika (bez PDV-a)

2. Za korisnike koji nisu kućanstvo:

  • CMJU (cijena minimalne javne usluge – fiksni dio): 19,85 € (bez PDV-a)
  • JCV (jedinična cijena prema volumenu spremnika za miješani komunalni otpad 120 L – varijabilni dio): 3,50 € po jednom preuzimanju spremnika (bez PDV-a)

Na navedene cijene obračunava se PDV u iznosu od 13 %.

Poseban popust:

Korisnici iz kategorije kućanstva koji su dali Izjavu o kućnom kompostiranju biootpada imaju popust od 2,65 € na cijenu minimalne javne usluge, pa ona iznosi 11,85 €/mj (bez PDV-a).

Razlozi promjene cijena

IVKOM d.d., kao davatelj javne usluge sakupljanja i zbrinjavanja komunalnog otpada, zbog trenutnog stanja sustava gospodarenja otpadom u RH i značajnog povećanja troškova poslovanja – uključujući nove zakonske obveze plaćanja naknade za odlaganje otpada te promjene tržišnih uvjeta u predaji reciklabilnog otpada ovlaštenim oporabiteljima i miješanog komunalnog otpada zbog odvoza na novo odlagalište uslijed nedostatnih kapaciteta na odlagalištu Jerovec – bio je primoran izvršiti korekciju cijena. Cilj promjene je održivo poslovanje, osiguranje redovitosti i kvalitete pružanja usluge, uz minimalno financijsko opterećenje za korisnike. Naglašavamo da i dalje imamo jedne od najnižih cijena u okruženju i da ćemo se truditi da to ostane i ubuduće.

Preporuka korisnicima

Pozivamo korisnike javne usluge da u što većoj mjeri razdvajaju otpad, čime smanjujete količinu miješanog komunalnog otpada i, posljedično, iznos vašeg računa, ukoliko spremnik ne predate dva ili više puta mjesečno.

Sve dodatne informacije dostupne su na našoj internetskoj stranici: www.ivkom.hr ili na Oglasnoj ploči u sjedištu društva IVKOM d.d., Vladimira Nazora 96/B, Ivanec.

IVKOM d.d.