Novosti

JAVNO SAVJETOVANJE O PRIJEDLOGU CJENIKA USLUGE SAKUPLJANJA KOMUNALNOG OTPADA ZA GRADOVE IVANEC I LEPOGLAVA TE OPĆINE MARUŠEVEC, BEDNJA, DONJA VOĆA I KLENOVNIK
10. rujna 2025. Komentari - 0
Temeljem navedenog, IVKOM d.d. kao davatelj javne usluge provodi javno savjetovanje s početkom 10. rujna do 11. listopada 2025. godine za Prijedlog cjenika sakupljanja komunalnog otpada (varijabilni dio) za područja Gradova Ivanca i Lepoglave te Općina Maruševec, Bednja, Donja Voća i Klenovnik.
OBAVIJEST POGREBNICIMA
1. kolovoza 2025. Komentari - 0
Obavještavamo Vas da se od 6. kolovoza 2025. godine ukop pokojnika obavlja na temelju pisanog i uredno popunjenog ZAHTJEVA ZA UKOP  POKOJNIKA.
Zahtjev za ukop se može podnijeti radnim danom od ponedjeljka do petka u vremenu od   7.00 d o  15.00  sati,   osobnim   dolaskom  korisnika/naručitelja  u  sjedište  IVKOM d.d.

Što donosi novi Zakon o grobljima?
14. svibnja 2025. Komentari - 0
17. svibnja 2025. godine počinje primjena novog Zakona o grobljima (Narodne novine broj 78/25), kojim se uvode neka nova pravila važna za korisnike grobnih mjesta.
Novi Zakon o grobljima uvodi nova pravila u samo upravljanje grobljima te donosi niz novina koja se odnose na premještanje posmrtnih ostataka pa i čitavih groblja te održavanja i nasljeđivanja grobnih mjesta.
Obavijest za korisnike iz kategorije ''koja nije kućanstvo'' te usluge odvoza miješanog komunalnog otpada ''po pozivu''
3. ožujka 2025. Komentari - 0
Zakon o gospodarenju otpadom jasno i nedvojbeno propisuje opću obvezu odvojenog sakupljanja otpada pa je stoga svaki posjednik otpada odnosno korisnik usluge dužan odvojeno od miješanog komunalnog otpada predavati: opasni otpad, otpadni papir, metal, plastiku, staklo, glomazni otpad, građevni otpad i otpad koji sadrži azbest, otpadnu ambalažu, otpadna ulja, otpadne baterije i akumulatore, otpadni

Fizičke osobe

SLANJE RAČUNA ZA USLUGU ZBRINJAVANJA OTPADA ELEKTRONIČKIM PUTEM

S ciljem  uvažavanja upita i zahtjeva naših korisnika IVKOM d.d. omogućit će svim zainteresiranim korisnicima dostavu mjesečnih računa za zbrinjavanje otpada elektroničkim putem na e-mail adresu.

Potpisom  i dostavom Suglasnosti za dostavu i prihvat računa elektorničkim putem ukida se slanje papirnatih računa te se aktivira slanje računa elektroničkom poštom u PDF formatu.

Račun se šalje elektroničkim putem na osobni zahtjev korisnika, a u papirnatom obliku se u slučaju potrebe može osobno zatražiti u sjedištu društva IVKOM d.d., Vladimira Nazora 96/b, Ivanec, od ponedjeljka do petka od 7 do 15 sati.

Korisnik/podnositelj Suglasnosti obvezuje se obavijestiti IVKOM d.d. o svakoj promjeni elektroničke pošte te snosi svu štetu nastalu neuspjelim prihvatom PDF računa (neispravna adresa elektroničke pošte, prepunjen pretinac za ulaznu poštu, greška na strani primatelja i slično).

Potpisom Suglasnosti korisnik potvrđuje da je upoznat da se dostava računa smatra izvršenom upućivanjem elektroničke pošte od strane IVKOM d.d. na adresu elektroničke pošte korisnika, a trenutkom dostave računa smatra se trenutak njegova upućivanja od strane IVKOM-a d.d.

Ukoliko ste suglasni sa primanjem računa elektroničkim putem, molimo Vas na popunjavanje Suglasnosti za dostavu i prihvat računa elektroničkim putem.

 Suglasnost za dostavu i prihvat računa elektroničkim putem (word)

Popunjenu i potpisanu Suglasnost molimo dostaviti na adresu elektroničke pošte:

racuni-otpad@ivkom.hr